blogi

Asiakasedustajat Board-projektin verkkosivuilla!

Asiakasedustajat Board-projektin verkkosivuilla!

Tässä on lyhyt esitys projektista ja siihen osallistuvista ihmisistä: Alla löydät projektiryhmän kuvauksen ja yhteystiedot. Lisäksi on verkosto ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita hankkeesta ja antavat erityisiä ponnistelujaan hankkeen puolesta. Jos haluat osallistua verkkoomme, ota meihin yhteyttä ottamalla yhteyttä projektiryhmään. Verkoston…

Read More
Mikä on Pop up -projekti?

Mikä on Pop up -projekti?

Pop up on perustettu tietylle tulevaisuuteen suuntautuvalle aiheelle, määräajaksi Siinä on sekä mikro- että makrokohteiden asettaminen Pääperiaatteita ovat joukkovaihto ja verkottuminen Tulokset toimitetaan kaikille: tavoitteena on saada aikaan hyvää ja positiivista keskustelua muutosten tekemiseksi Mikä ihme Pop-up-projekti? Pop-up-projekti perustuu tiettyyn…

Read More
Kouluttaja ja konsultti asiakaskeskeisyydessä ja kokemuksessa

Kouluttaja ja konsultti asiakaskeskeisyydessä ja kokemuksessa

Esimerkki kouluttajan ja konsultoinnin roolista: Johanna Vesterinen on XperienceFocus Oy: n perustaja, asiakaskeskeinen kouluttaja ja asiantuntija. Hänellä on yli 30 vuoden tausta erilaisessa yritysjohtajuudessa ja asiantuntijaroolissa. Hänellä on kokemusta globaaleista tehtävistä Nokialta, kansainvälisen kaupan koulutuskeskuksen FINTRA johtavista yksiköistä ja yhteistyöstä…

Read More
Asiakkaan ajattelun näkökulma

Asiakkaan ajattelun näkökulma

Asiakkaan edustajat laivalla on Pop up -projekti, jossa kartoitamme yritysten hallitustyöt asiakkaiden ajattelun näkökulmasta. Tarkoituksenamme on käynnistää laaja-alainen keskustelu, joka edistää asiakkaiden ajattelua yrityksissä, etenkin yrityslautakunnissa, ja julkisesti. Työskenteletkö tai haluaisitko työskennellä yrityksen hallituksessa, tämä on sinulle! Työskenteletkö paremman asiakaskokemuksen…

Read More